Då har då äntligen veckans enda lediga dag infunnit sig. Det blev sent igår innan jag somnade som alltid då man varit i full gång en hel dag och nu var det ju även den sjätte dagen på rad man jobbade. Hur orkade man förr i tiden jobba sex dagar. Visst inom många yrken jobbar man flera dagar i sträck men då är man också oftast ledig några dagar. Jag gillade faktiskt det att vara ledig mitt i veckan då jag jobbade inom vården eller i affär.
 
Nu har jag två datum att se fram emot, 4 juni och 16 juni. Den 4:e, om bara fyra dagar, blir min lägenhet min alledeles egna "krypin" eftersom han då äntligen lämnar lägenheten. Äntligen äntligen!!! Det lär nog dröja innan jag släpper in någon om ens någonsin att bo här av det motsatta könet. Hädanefter blir det att bo på var sitt håll om det nu skulle hända att jag träffar någon som intresserar eller attraherar mig. 
 
Den 16:e är min sista arbetsdag för den här terminen sedan går jag på sommarlov! SOMMARLOV! Visst är det ett härligt skönt ord och ännu skönare att ha. Och i år blir det bara så mycket bättre, slipper bråket  "tjafset" och alla lögnerna med den nu så kallade ex sambon.
 
Och jag har så mycket att se fram emot i sommar men det får jag ta en annan gång i ett annat inlägg.
 
 
Passar på att gratta alla morsor som kikar in här idag.
 
Grattis på Mors Dag! 🌹
 
 
Ha en fortsatt trevlig söndag 💞

1 kommentarer

Gunsan

01 Jun 2015 11:29

Jipppiiieee <3 Kram

Svar: ☺️😊
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej