Äntligen nedkopplad efter arbetet. Tagit mig en kaffekopp och bara varit en stund. Efter att ha varit på jobbet en sådan här dag då man knappt hinner sitta ned en stund är det bara skönt att lägga upp fötterna och bara ... Ja ingenting tänka, ingenting göra bara slappa. 
 
Blev lite orolig då jag kom hem, ingen bukett utanför min dörr, tydligen hade mitt telefonnummer i porttelefonen inte fungerat som den skulle. Men nu har jag fått blommorna. En vacker bukett 
 
 
Från min son!! Lite oväntat, faktiskt. Trodde att alla mina barn hade samlat ihop sig men inte, men han hade en orsak, han glömde mig förra året. Det var hans ord, själv är jag inte så att jag tycker att de måste skicka eller ge mig blommor eller presenter, men då det händer blir jag givetvis själaglad för det.
 
 
Och så hade han lagt till både vas och en chokladstrut för att göra mig riktigt nöjd. Hmm undrar om jag får något nästa år? 😉
 
 
Tack Jon 💞 puss & kram till dig.
 
Mors dag, blommor, choklad,

Kommentera

Publiceras ej