Lite vackra vyer jag tog med min kamera från rastplatsen Sandsjön som ligger i Glasriket.
 
 
 
 
Här var det tur att Gunsan tänkt till och sett till att vi hade med oss lite kaffe att stärka oss med inför den fortsatta färden. 
 
 
 
Det var väldigt vackert där men just den här dagen var det väldigt väldigt blåsigt och då är det svårt att få riktigt bra bilder på träd och växter tycker jag. 
 
Ja då gick det tydligen inte att ladda ned fler foton till inlägget!
Återkommer...
 
 
 
 
 
rastplats Sandviken, Glasriket, kaffe,

1 kommentarer

Gunsan

01 Aug 2015 18:45

Svalkade skönt, var ju rätt varmt den dagen. Men du, inte var vi i Sandviken ;-) Sandvik hette det väl ?

Svar: Ja jag vet ju inte hur svalt det var i vattnet men vinden svalkade rätt så skönt :) Kollade på fotot jag tagit av skylten (tur att jag för det mesta tar ett sånt foto) det stod absolut inte Sandviken och inte heller Sandvik ;) det stod Sandsjön! ;D Vet inte varifrån jag fick Sandviken ifrån.
Kram <3
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej