Jag brukar sällan eller aldrig ge några nyårslöften. Det är så lätt att det slutar med att man blir så fruktansvärt besviken på sig själv och det är väl inte det som är meningen med det hela. Därför ger jag aldrig löften om till exempel att sluta röka, banta, börja ett bättre liv eller annat liknande.
 
Har tyvärr gjort det tidigare i mitt liv vilket har resulterat i att man har mått så ännu mycket sämre efter det misslyckade försöket. Hellre låter jag bli, blir ändå tillräckligt deprimerad av att inte klara av saker som sträcker sig längre än näsan räcker.  Med andra ord är jag inte tillräckligt uthållig om jag inte direkt ser resultat. 
 
Men så hittade jag det här! Har läst om det tidigare och faktiskt funderat på det och nu tänker jag om inte annat försöka fullgöra det. Skulle tro att jag kommer att bli påmind om mer positiva saker som hänt än vad jag idag kommer ihåg om året som var. 
 
 
Ha en fortsatt trevlig nyårsafton!
 
Kram 💞 💝

Kommentera

Publiceras ej