Nej, jag har inte slutat blogga om det nu är någon som tror det. Det verkliga livet har bara under en lång tid tagit väldigt mycket tid ifrån det här med att skriva. Och så det här med datorn som jag nämnt tidigare, tröskverket som nog snart får mig att kasta den ut genom fönstret. Är nog verkligen tvungen att se till att fixa en ny så snart som möjligt.
 
 
 
Men efter så lång tid så har jag nu mycket att skriva om. Får se till att dela upp den på några inlägg, för orka skriva allt på en gång finns det inte en chans till att göra det på. Många trevliga och för mig oförglömliga händelser och stunder finns det att berätta om som jag gärna vill dela med mig av till er.
 
 
 
Just nu har hostan övertaget över mig, hoppas på att det är slutet på förkylningen som inte har varit av denna värld. Var tvungen att stanna hemma ett par dagar från arbetet. Orkade knappt ta mig ur sängen då det var som värst och det är inte ofta jag känner det så. Och så det här med foten, har fortfarande ont efter nästan tre månader, men har äntligen börjat märka att det börjat bli lite bättre. Bäst var det då jag var sjuk och var sängliggandes. Kanske vila är receptet, men har inte tid för det just nu. 
 
 
 
Vi höres snart igen!
 
Kram ♥
 
 

2 kommentarer

jeanette

24 Sep 2014 14:04

Jag har också börjat blogga lite smått igen efter ett långt uppehåll ;) Har sm inte hunnit med, eller haft något att säga, egentligen.

Kram!

Svar: Ja nu vet jag inte om jag klarar av att blogga, min dator är helt j* caputt! Blir bara så förbannad när jag är ute. Varningar hit och dit och en j*la massa reklampopups. Och hur mycket jag än tar bort det poppar det upp fler!!!!
Ann-Catrin

Gunsan

27 Sep 2014 12:14

Härligt, har saknat dej :-)Hoppas dator o allt annat funkar så vi får se mer o läsa mer av dej.Jag skriver ju ff i min blogg, men ibl går de lite längre tid mellan. Har så mycket i huvudet, så de blir så mycket gnäll...Det vill jag ju inte. Suck! *S* Fina bilder, Ölandsbron tror jag mej känna igen.Ha de gott.
Kram <3

Svar: Skönt att höra att någon saknar mig ;)Har fortfarande stora problem med datorn, men just nu så är det utvecklingssamtalen som tar en massa tid. Har kommit hem rätt så sent varje dag, runt halv 9 tiden :/
så helgen har jag spenderat i sängen den mesta tiden. Är helt slut i kropp och själ.
Du inte bara gnäller i din blogg utan delger en massa kloka tankar också ;)
Ja det är från Ölandsbron, väcker många minnen till liv ;D
Ha det bra. massor av kramar <3
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej