... Speciellt inte de som smärtar.
 
Dumpad via sms? 
En rubrik taget från dagens Metro. Den rubriken tog mig något år tillbaka i tiden. Inget roligt minne som fortfarande gör ont och samtidigt gör det mig riktigt heligt förbannad då jag tänker på det. Ett så j*la fegt och respektlöst sätt mot den andra partnern.
 
Enligt artikeln är det tydligen ett vanligt sätt idag bland dagens unga att göra slut med varandra. Tycker faktiskt  det är synd om dagens unga om det är på det sättet. Så känslokallt och respektlöst mot varandra.
 
 
 
Men det är ju ett mer kallt och cyniskt samhälle vi går mot. Inte visa känslor för det kan visa på att man är svag. Sköt dig själv och skit i andra! En devis som breder ut sig mer och mer. 
 
Jag kan bara säga utifrån min egen erfarenhet att det skulle jag aldrig mer vilja uppleva och skulle inte ens heller önska min värste ovän att behöva uppleva det. 
 
Nu tillbaka till min verklighet som är nu, rätta lite läxor innan sänggång.
 
Ha det!
 
 

Kommentera

Publiceras ej