Läste i en av mina bloggarvänners blogg om att hennes bloggtorka mer kanske berodde på en ganska gammal och skröplig dator än något annat. Och när jag tänker efter så kan det nog vara samma dilemma här. Inte bara problem med dokumenten som försvann i samband med jobbsöket förra helgen utan det är hela tiden något som inte fungerar som det ska. 
 
Ibland kommer jag inte ens in på datorn, ibland inte in på internet eller så låser den sig helt etc etc... Och inte nog med det, den flåsar och har sig och låter som om den snart skulle dra den sista sucken. Och kanske det inte är så konstigt för när jag räknar efter på ett ungefär så skulle den nog ha gått i pension för ett bra tag sedan om mn nu ska höra på de som säger sig veta lite om datorer.
 
Så nu vet ni, om ni tycker att det dröjer väldigt länge mellan mina blogginlägg så kan det kanske ha att göra med  att min dator inte har agerat så som jag vill. Och skulle jag mot all förmodan helt plötsligt börja skriva en himla massa inlägg så kan det ju hända att jag har varit iväg och köpt mig en ny.
 
I morgon är det onsdag, veckans längsta och även i särklass tidigaste "stigaupptidigtdagen", men efter det så är ju arbetsveckan nästan slut. Positivt tänk, det är vad jag just nu behöver som mest ...
 
 
Ha en bra kväll!
 
Puss och kram ♥

1 kommentarer

Gunsan

30 Mar 2014 13:12

Kramar om dej vännen. Hoppas att du mår bra o solen skiner på dej :-) Saknar dej <3

Svar: Kramen till dig med ;)Ja äntligen verkar förkylningen ha fått ge vika.
Vilken sol???
Skoja lite, men allvarligt talat så kan jag inte komma ihåg när solen sken på mig.
Saknar dig med och som det verkar nu så jag har hur mycket dokumentation som helst att göra.
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej