Ja, då var man ett år äldre och inte känns det någe mer annorlunda än dagen före det och absolut inte mer annorlunda än någon annan dag tidigare. 
 
Visst skulle det vara trevligt med lite tårta och kaffe på morgonen, men inte i sängen. Vet inte, men jag har aldrig gillat det där med att fika i sängen möjligtvis kaffet. Kanske det har med att man någon gång då man var liten åt någon kaka eller smörgås och sedan efter det hade man massor av smulor i sängen när man skulle krypa ned för att sova. Det hatade jag. Så där är nog svaret på frågan.
 
Vad jag gjorde på min födelsedag?
 
Hmm ... satt faktiskt och rättade lite texter som mina elever skrev på nationella provet i fredags. Så kul hade jag  ;) Måste erkänna att jag fick skratta en hel del. De är ibland faktiskt riktigt roligt med att rätta deras texter eftersom jag ofta får dra på smilbanden.
 
I dag ska jag försöka att ta det lite lugnare. Jag sa bara liiiiite...
 
Ha en trevlig dag i det kalla solskenet!
 
Kram ♥

Kommentera

Publiceras ej