Fick ett uppdrag av Gunsan att under fem dagar publicera vardagsbilder. Antog ju den, men få se om jag kan leverera. Tar  ju inte så mycket foton nuförtiden, tyvärr. 
 
 
 
Idag blev det ett foto av mina träningssaker jag använder varje dag sedan några veckor. Det som saknas på fotot är min I-pad där jag har träningsprogrammet jag följer. Träningsprogrammet är inte långt men effektivt och det brukar inte bara vara en gång jag gör den, vissa dagar gör jag den tre och fyra gånger. Då brukar det kännas rejält.
 
Upptäckte i våras vilken "hösäck" jag blivit. Inget sitter bra och jag tycker det väller ut lite för mycket här och var på kroppen. Och på något sätt så har kläderna jag använde förra sommaren krympt så jag har fått köpa mig en hel del nytt för att överhuvudtaget kunna anständigt ta mig utanför dörren. 
 
Det här "läsåret" har varit förödande för mig och mina besök på gymmet. Har blivit alldeles för mycket jobb och inget gym. Eftersom jag har en lång väg till jobbet har det oftast blivit så sent innan jag har varit hemma. Och då  helgen har kommit så har jag varit alldeles slut i kroppen om jag nu inte har haft med mig arbete hem. Det har blivit som en ond spiral som jag har haft fruktansvärt svårt att bryta. Jag har inte riktigt kunna bryta den än. 
 
Jag som hade kommit i gång så bra, men nu får jag börja om från början. Undrar ens om mitt gym finns kvar   ;)
 
Men jag skickade vidare uppdraget till min allra bästaste ungdomsvän Ingrid. Och hon antog det  ;)
 
 

1 kommentarer

Gunsan

14 Jul 2014 10:47

En kul grej de där m vardagsbilder...Du tar underbara bilder. Jag tror bestämt att du kommer ta lite bilder då du kommer hit ner...och då vi åker runt på andra sidan kusten bl.a. Då lär du hitta mycket vackert. Ang träning, jaaa du ..Jag säger ju alltid att jag måste ta tag i de, inget gym för min del då. Är för dyrt..men vardags motion :-) Tyvärr så sätter ju dessa f-baskade krämpor stopp . En enda ond cirkel. Men men..lite försöker jag :-D Nu ska jag fixa lite...för i em kommer du. Jiippiieee. Kram <3

Svar: Ja nu har jag varit hos dig och haft det gott och för att inte tala om allt roligt vi hade trots alla extra varv i rondellerna ;)Ska strax läsa din blogg innan jag skriver själv ett nytt eller så gör jag tvärtom ;)
Kram <3
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej