Det här gör underverk!
 
 
Usch!!! Vilken helg det har varit. Visste ju att det skulle bli så på ett ungefär eftersom jag redan i torsdags kände rejält av den kommande förkylningen. Men att jag skulle bli sååå ...
 
Har i stort sett varit sängliggandes hela helgen. Stöp i säng ifredags. Kunde jag sova?
 
Så klart inte! Hostade, snörvlade och var rejält täppt i näsan. För att inte tala om frossan som gjorde att hela min säng skakade. Gary trodde först att jag skojade med honom, men en ordentlig blick från honom så kunde han ju se att här skojades det inte. En blind en hade nog sett det för längesedan ...
 
Näe, det var inte snällt sagt, jag vet det, men det har sina skäl som jag inte kommer att gå in närmare på här och nu. Det kommer väl ... kanske ...  en gnällbloggsinlägg senare. Har som inte riktigt bestämt mig än. 
 
I dag är det inte riktigt lika lätt att skriva av sig här som det var tidigare. Alldeles för många läsare, både kända och okända. Tidigare visste jag väl på ett ungefär vilka det var som läste min blogg, men idag så "vete sjutton". 
 
  
 
Men hur som haver så har den snö som föll tinat bort medans jag har legat till sängs. Idag är det första dagen jag har orkat vara uppe lite längre stunder, men känner fortfarande att febern inte har släppt taget om mig och sedan fär attinte tala om denna hosta som gör att jag känner av att jag har en kropp. Till och med huvudet känns som om det vore en uppblåsbar ballong.
 
Nej, nu får det vra slut på gnället. Ska hoppa i säng och hoppas på att få sova någon timme i ett svep vilket inte har varit lätt de senaste nätterna.
 
 
 
Ha det!

Kram ♥
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej