Ja, här var det ett bra tag sedan man var in och skrev något. Vet inte ens om det blir någe skrivet idag. Ibland blir det något, iband inte alls. Varför det har blivit så lite ingenting skrivet under så lång tid låter jag vara osagt.
 
Har väl mest troligen  lite för mycket i huvudet och tycket inte att jag just nu har någon nytta av att försöka mig till att reda ut det här. Så som jag tidigare har gjort, kanske att mitt bloggande håller på att närma sig slutet, jag har alldeles för lite tid för mitt privata liv.
 
Som det känns nu är det bara jobb, jobb och åter bara jobb. Det skulle ju bli lite underlättningar i vårt administrativa arbete, för de har ju äntligen kommit på hur mycket av den varan vi håller på med. Men man undrar ju just hur de tänkt!!!  Var på ett möte i förra veckan, av tre blanketter hade det blivit till fem blanketter!! Ja ni läste rätt, fem stycken! De påstår att de ska bli lättare, men jag undrar...
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej