Då blev min balkong färdig, ja i vart fall halvärdig. En bambuvägg saknas. Tänkte först att det fick väl räcka med en på en av sidorna då jag insåg att bara en var hur tung som helst att frakta på tåg och buss hem till mig.
 
Kanske min snälla granne Gun kan hjälpa mig eller så får jag försöka att övertala min sambo att åka iväg med buss och köpa den andra för själv orkar jag inte bära den så långt. Har nog glömt att träna de musklerna på gymmet verkar det som.
 
Så här såg det ut innan en av väggarna kom på plats. Visserligen regnade det just den här dagen, men spelade nog ingen roll. Tråkigt ser det ut fastän jag satt ut lite plantor där.
 
 
Så här stökigt var det då jag planterade om blommorn och ställde ut dem.
 
 
 
Och nu har jag både blommor en bambuvägg. Mysigare blev det, eller hur!
 

 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Gunsan

02 Jun 2013 15:39

De där blir fint hörrö ;-)

Svar: Ja nu blev det riktigt fint och mysig. Gary och jag var iväg och köpte den andra vggen i dag. Den här gången höll vi på att förgås av hettan och förra gången var vi som två dränkta katter då vi kom hem. Inget lagomt väder här inte ;) Men nu har jag väggen och kan börja med lite lull lull ;)Kram på dig <3
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej