Äntligen har jag fått min bambuvägg! Ja jag har inte fått upp den än, men den står där nu, uppställd på min balkong och bara väntar på det. Och jag är bara så glad av att ha fått hem den. 
 
 
Jag har sökt efter denna bambuvägg tag nu, men inte hittat fastän jag har använt mig av internet. Jag beklagade häromdagen på jobbet om att det verkade stört omöjligt att få tag på en bambuvägg. Då säger en av tjejerna att hon hade köpt sina på Rusta förra året.
 
Ni ser, ibland kan det löna sig att beklaga sig  ;)
 
 
 
Rusta är en av hemsidorna jag varit in på, men se inte hittade jag någon där, var till och med in på butiken som finns i Handen. Men nu har jag fått hem en vägg men vi var tvugna att åka till Kungens kurva, där IKEA också finns. Jag tror att det är allra första gången jag gått förbi IKEA utan att ha gått in där, ja om man inte räknar in att vi faktiskt gick in där och fikade. Blev ju så kaffesugen.
 
 
Jag säger en vägg, ville ju egentligen ha två. De var lite för tunga för att jag skulle orka bära dem, inte ens en om sanningen ska fram. Jag trodde faktiskt inte att de skulle vara så tunga. Tur att Gary var med så att han kunde bära den. Kanske att jag måste höra med min snälla granne Gun om hon inte ska förbi där någon dag.
 
 
Bara nu det här strilandet slutar så att man kan gå ut och ställa i ordning den. Kommer att bli så mysigt och fint så  ♥
 
 
 

1 kommentarer

Gunsan

28 May 2013 18:00

Skam den som ger sej ;-) Kram

Svar: ;)Det blev så mysigt så ;)
kram <3
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej