Ligger här i sängen och skriver och har det väldigt väldigt tråkigt. Vet inte om det är för att jag är sjuk som det hela tiden kommer fel bokstäver i mina ord som gör att jag hela tiden får gå tillbaka och rätta. Irriterande minst sagt!
 
 
Irriterande är det också att då man äntligen ska vara ledig några dagar efter några hektiskt jobbiga veckor på jobbet går och blir sjuk! Så till den milda grad att jag orkar inget. Går och småfryser, hostar och har småspikar i  halsen, känns som det i vart fall varje gång jag ska svälja eller prata. 
 
 
Att sitta  ligga här och skriva är väl det mesta jag kan och orkar göra just för stunden. Och föresten ...
 
 
jag har hittat en sajt med gratisfilmer ;)  har legat en stund och tittat på en film, men orkade inte se klart, men den var klart sevärd. Kommer nog att fortsätta se på den då jag vilat mig en stund.
 
 
Här kan ni hitta länken om ni är intresserade. Det är både gamla och nyare filmer som erbjuds. Det finns även en engelsk länk, men då vet jag inte hur det blir med textremsor och kanske vissa filmer inte kan eller får visas här. 
 
 
Nu ska jag lägga undan datorn en stund och vila mig. Plötsligt har jag ingen ork längre.
 
Kram ♥
 
 

1 kommentarer

Pappa Gerra

30 Mar 2013 17:41

Glad Påsk, krya kram

Svar: Tack detsamma!med den kramen kanske den går snabbt över ;)
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej