Herrgud, detta är ett evighetsjobb med att spackla, slipa och måla. Tycker att det är kul att måla och "pjåta" på, men det här med att använda spackel i en massa vinklar och vrår och sedan dessutom slipa till det så att det blir bra. Det är en helt annan sak! Hela tiden ser jag att det inte är så bra slipat eller att "åh, där skulle det nog ha varit lite mer spackel! Förstår ni vad jag menar?
 
 
 
Dörrpostarna (säger man verkligen så?) runt dörrarna börjar se hyfsade ut men då har jag kvar runt köksluckorna och där är det inte lika roligt, precis som med balkongdörren. Den kommer nog aldrig att bli klar. Hela tiden är det något som inte ser så bra ut och då är det spackling och slipning som gäller igen. Evighetsjobb som sagt var.
 
 
Men nu till något betydligt mycket roligare. I dag fick jag hem min Iphone med tillbehör, men inget simkort. Det som jag har är ju alldeles för stort, så nu måste jag tyvärr vänta någon dag till för att kunna använda den. Under tiden får jag väl roa mig med att läsa instruktionsboken så att jag vet hur den fungerar och vilka funktioner den har. 
 
 
 
Med tanke på att jag håller på med mitt målarprojekt här hemma kanske det var bra att jag inte ännu kan börja använda min nya Iphone. Räknar nog med att det kommer att ta sin tid att lägga in telefonnummer men också att kolla in alla funktioner. 
 
Nu ska jag vila mig.

Godnatt!
 
 
Iphone, tillbehör, måla, spackla, instruktioner,

Kommentera

Publiceras ej