Kan man säga att jag har blivit en riktig "sportfreak" nu när jag har blivit så duktig på att "promenadjogga"? De sista två gångerna var jag tvungen att bara promenera. Jag har eller snarare har mina två döttrar upplyst mig om att man inte ska springa med vanlig BH på sig. Inte konstigt om jag har ont i brösten, tyckte båda två.
 
 
 
 
Hmm ... Ja jag vill ju inte ha några bröst som hänger ned till knäna, hänger tillräckligt mycket redan nu som det är, så i dag var jag och köpte mig en sport-BH. En röd och grann sport-BH blev det. Jag som aldrig annars brukar gilla rött, men den här var faktiskt riktigt snyggt röd. Och faktiskt, då jag provsprang med den på, för det var jag naturligtvis tvungen att prova på direkt, så kändes det mycket behagligare därför att brösten guppade inte fullt lika mycket.  Det här kommer nog att bli så bra så. Nu dröjer det väl inte länge till så har jag en hel uppsättning av träningskläder och skor. Och på tal om skor så börjar det snart vara dax för ett skoinköp. 
 
 
 
Sedan har ju dottern lagt in appen med "RunKeeper "på min Iphone, så nu blir det till att utmana mig själv till att utföra stordåd. Men den kan nog vara bra eftersom jag kan se om jag gör bätre eller sämre ifrån mig. Och jag bara frågar, vem vill göra sämre resultat. Inte då jag i alla fall, så det blir säket en riktig utmaning för mig och nu kan jag ju inte heller skylla på att mina bröst guppar för mycket. 
 
 
 
Sport, jogging, sport-BH, hängbröst,

1 kommentarer

Gunsan

22 Jul 2013 13:28

Hörrö... jag hoppas att jordens dragnings kraft inte är så stor nu då du stoppat in tuttarna i en röd o grann behå (Y) Önskar nästan jag själv testat de...i god tid ;-) Kram

Kommentera

Publiceras ej