Tjooohooo!!! Nu har mitt jullov startat. Så välbehövligt med lite ledighet!! Jag känner mig riktigt sliten och hade stora problem med att hålla ögonen öppna i dag på tåget på väg hem. Fick ruska till ordentligt på huvudet för att hålla mig vaken. 
 
 
Nu håller jag på att packa för i morgon bär det av norrut, närmare bestämt till mamma, där jag kommer att bo. Hon kommer nog att ta väl hand om mig så det kommer nog att gå med raketfart att få upp livsgnistrorna igen hos mig.
 
 
Och den stundande bröllopet närmar sig med stora kliv och jag har fått hem den andra klänningen jag funderade på. Jag har inte riktigt hunnit känna efter vilken jag ska ha så jag tar nog med mig båda två på resan. Men något jag ännu inte har hunnit fixa och det är skorna, men det ska jag försöka hinna med i morgon innan jag far. Gissa om det kommer att vara en stressad kvinna som kommer att rusa mellan skoaffärerna i morgondag!
 
 
 
Och julklappen till Max är fixad. 
 
Flyget går 16.00   ;)
 
Ni ska ha det !
 
Kram 
 
 
 
 

1 kommentarer

Finn Jensen

19 Dec 2013 23:14

Så nu blir det brylløp i Nordsverige. Kanskje Luleå.
Ja ja, finn frem til riktig klänning du.
Lykke til både til deg og mannen.

Svar: Bröllop blir det men inte i Luleå utan i Piteå ;)Tackar för lyckönskningarna för min dotters räkning för det är min yngsta dotter som ska gifta sig. De tyckte att det var dags nu när det har barn, hus och allt som hör därtill ;)
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej