Lördageftermiddag och jag ska snart iväg på mitt gympapass. Välbehövlig, jag har slarvat en hel del med det de sista månaderna och tro mig det både känns och syns. Är mäkta irriterad på mig själv för det. Men det tar så emot då jag åker från jobbet så sent med lång resväg hem. Då längtar jag bara efter att få komma hem, slänga upp fötterna högt, lite skön musik i öronen och bara få vara.
 
 
Men från och med nu så blir det andra bullar. Absolut! Var in i garderoben och plockade fram lite kläder från förra våren. Deprimerande minst sagt. Jag har aldrig påstått att jag har varit smal och fager men jag började få till det lite med magmuskler och fastare lår då jag var som mest på gymmet. Får väl ta och skylla på att det har blivit något fel på tvättmaskinen för ta mig tusingen om inte alla kläder från i våras har krympt. Allt sitter helt plötsigt så tajt och stramar överallt, vissa knappar och dragkedjor är inte ens att tänka på att jag skulle få igen. 
 
 
Får nog glömma det där med tvättmaskinen och se mig själv i vitögat och se sanningen så som den är och ta tag i problemet. Nu på stubinen!
 
Nu på väg till gymmet...
 
 
♥ Kram ♥
 
 
 
 

1 kommentarer

Gunsan

27 Apr 2013 15:40

Du är duktig, du kommer snart i form igen. Önskar jag kommer t skott med :-) Go kram t dej. ♥

Kommentera

Publiceras ej