Hmm ... Börjar kännas som om jag  upprepar mig var gång jag skriver här! Kan svaret vara så enkelt som att jag nog bara skriver väldigt sällan nuförtiden. Kanske det är så det blir då. Upprepningar, menar jag både med foton och texter.
 
 
I vart fall är det redan söndag och hela helgen, ja den bara försvann i ett nafs. Hann bara säga fredag och blinka till lite, så var söndagen här.
 
 
Mesta av tiden den här helgen har jag antingen spenderat den i klädesaffärer eller så på gymmet. Var  ju ute efter en jacka eftersom dragkedjan på min allvädersjacka "pajade".
 
Och nu så har jag en ny jacka efter mycken vånda.
 
 
Fy vad det är tråkigt att gå ensam i affärer. Gary har varit upptagen av annat så där har man inte fått någon hjälp med smakråd, men kanske det var lika bra det.
 
 
Blev att jag även köpte mig en sådan där halsduk som man kan ha både över huvudet och runt halsen också. Faktum är att en sådan hade jag redan någon gång i början av 80-talet. Allt kommer tillbaka på ett eller annat sätt. Jag kommer ihåg vad glad jag blev den gången jag hittade den. Det var för första gången jag kunde ha något på huvudet som inte succesivt gled av från håret.
 
 
Nu har jag försökt ta foton av jackan och sjalen, men det är bara att konstatera ...  Modefotografering är och kommer nog aldrig att bli något för mig.
 
Nu ska jag komma mig i säng.  Måndag i morgon med tidig uppgång och det är Idrottsdag precis hela dagen så det gäller att vara pigg och alert ...
 
Kram ♥
 
 

Kommentera

Publiceras ej