Fick ett samtal idag, precis då jag skulle gå ut genom dörren. Stod och dividerade med mig själv om jag skulle svara eller inte. Gick in och svarade. Vilken tur!!

 

Det var rektorn på en skola som ville träffa mig ganska omgående!!!

 

De hade fått in en massa ansökningar, men hade inte än riktigt hittat vad de sökte efter och då hade min ansökan dimpt ned hos dem!!

 

Så på måndag är jag på intervju igen och nu hoppas jag att det går vägen. Tydligen hade jag något i mitt CV som de efterfrågade,  så nu är det bara att skärpa till sig till på måndag. Hon skulle tydligen också iväg på semester och ville ha det mesta med tjänsterna klart dessförinnan.

 

 

Hoppas, hoppas!!

 

Nu måste ni bara hålla allt vad det bara går på måndag och jag ska göra mitt allra, allra bästa att övertyga dem om att jag är den de söker   ;)

 

Nu ska jag strax hoppa ned i sängen och hälsa på JB. Jag tror att i kväll kommer jag att somna med ett leende på mina läppar.

 

Kram ♥

 

 

 

Kommentera

Publiceras ej