Sista juni! Redan! Tiden går alldeles för fort, det är då ett som är säkert. Får ju hoppas på att resten av sommaren inte går fullt lika fort. Vill ju hinna göra så mycket, men först och främst njuta av ledigheten.
 
Yngsta dottern har varit på besök hos min äldre dotter i Linköping i några dagar, de tycks också tycka att dagarna har gått alldeles för fort. Det blir väl så då man har kul och mycket som man vill hinna göra. Jag blir bara så glad av att få höra att de trivs och kan hitta på en massa kul tillsammans. 
 
Jeanette en nybliven och stolt storasyster  ♥
 
Hoppas att det kommer en dag då sonen också kan åka och bara umgås så där med dem. Just nu har han så mycket annat och bryr sig väl inte så särskilt mycket om just sådant. Men då vi pratar så tycks han ju ha tagit till sig en hel del av vad de sagt till honom. Det inger mig hopp. Jag gillar att de bryr sig om varandra, men också samtidigt visar varandra lite integritet. För fastän de är syskon är de ju tre helt olika personer och personligheter. Tror att det är jätteviktigt.
   
 
Jon ungefär 3 år, provar vattnet i Hamnviken i Öjebyn. ♥
 
Sista dagen i juni tycks inte vilja visa sig från sin bästa sommarsida. Grått och trist, men varmt. Nästan att det är lite kvavt som det brukar bli då åskväder är att vänta. För min del hoppas jag att det inte blir någon åska. Hatar bullret fast jag vet att det är blixten som är det farliga.
 
 
Usch, har lite ångest för igår. Var och slösade en massa pengar inte bara på sonen men även på mig. Samtidigt som jag har den där ångesten så kommer ändå en liten, liten skön känsla av att ha fått slösa lite på mig. Det var så j*la längesedan jag köpte något bara till mig själv. Köpte mig bland annat en ny doft som jag har länge gått och tänkt på men aldrig blivit av ... på grund av pengar, vad annat! 
 
 
Nu får jag hoppas på att jag får ett annat jobb så att jag kan göra det lite oftare utan att få "ågren" för det varje gång jag gör det. Så ofta som jag gör det (Sagt med ironi) Och ju mer jag tänker på det så känner jag att jag verkligen var värd det lilla slöseriet. Jag får väl dra ned lite på annat, kanske äta lite mindre...
 
Ha en fortsatt bra dag!
 
Kram ♥
 
Solen tittade fram just nu ;)
 
 
 
 
 
 
juni, åska, slöseri, Linköping, dotter, son, pengar,

Kommentera

Publiceras ej