Tänkte avsluta sightseeingen i Piteå skärgård, inte så mycket med ord men med fler foton som jag tog under båtfärden. Blev ju en hel del så det gäller för mig att gallra ganska rejält.
 

Måste ju faktiskt klargöra lite granna om det jag sa om öarna i jämförelse med Stockholm. Tror ju inte att vi har fler men just sightseeingen här i Piteå skärgård går ju mest ute i skärgården medans det i Stockholm finns ett otal olika sightseeingar att välja på. Utgick ju från de jag har varit på och det var just runt själva staden och dess historia.
 
 
Då vi lämnade Koskäret så var lillmannen rejält trött och min dotter hade fullt upp. Vilket tålamod hon besitter. Jag sitter faktiskt här och funderar om jag också verkligen hade sådant tålamod. Som jag kommer ihåg så hade jag väl det till en viss gräns, men var den gränsen gick kan jag för mitt liv inte komma ihåg och bäst är väl det.  Nu är jag bara mormor och kan njuta av att ta vara på efterrättens sötma.
 
Busungen ♥
Dottern ser ganska så nöjd ut eller hur  =)
 
 
Måste avsluta inlägget. Har fått något konstigt problem med fotohanteringen.
Jag och teknik. Hatar det!
Hoppas att jag kan återkomma snarast möjligt.
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej