Typiskt! Då jag äntligen får tid och verkligen har lust för att sitta här och skriva är arkivet temporärt inaktiverat! Jag som har så många foton jag ville visa er.
 
 
Det är ju ett bra tag sedan jag skrev här på bloggen. Dagarna har bara flutit iväg i racerfart och tiden har inte räckt till för det. Nog för att det har ryckt mycket i mina skrivarnerver mången gång men eftersom arkivet är inaktiverat blir det inte så mycket skrivet här idag heller, väntar med det tills den är i funktion. Vill bara visa att jag fortfarande finns och existerar i "skrivarvärlden" så att säga. Mitt sista inläggs rubrik kan ju ha missuppfattats "Punkt och slut" och fick kanske någon att tro att jag hade skrivit mitt sista inlägg här. Men så är absolut inte fallet. Långt ifrån!
 
Solen värmer så gott den kan då den tittar fram mellan molnen så jag ska ta och sätta mig ute en stund på balkongen och njuta. Är ju bara denna dag och i morgon som jag är ledig innan den gråa verkligheten återkommer.
 
Får lite "fjärilskänslor" i magtrakten då jag tänker på måndag, då jag börjar min första arbetsdag på nya arbetsplatsen. Förväntningarna är i vart fall på topp och jag tror inte att jag kan få det värre än vad jag hade på förra arbetsplatsen.

Återkommer då arkivet är i funktion. Ha det bra till dess!

Kram ♥
 
 

1 kommentarer

Gunsan

11 Aug 2012 17:32

Det kommer bli så bra så på nya jobbet :-)Har kke frågat innan, får du längre t jobbet nu ?
Jag lade in ngr bilder nu t min text så det funkar igen. Ha de gott.Kram

Svar: Det blir det säkert men man kan ju inte låta bli att oroa sig lite ;)Jag får ca 20 - 30 minuter längre resväg men det är jag beredd att ta med den lönen absolut ;))
Bra, lite jobbigt då inte allt funkar då man har tänkt sig att göra något här, men då kanske jag kan lägga in lite bilder i morgon. Får se om nu inte Gary kommer på att vi ska göra något ;)
Ha det gott och sköt om dig <3 Kram <3
Ann-Catrin

Kommentera

Publiceras ej