Typiskt att jag vaknar så tidigt en morgon som denna och inte ens kan somna om då jag har möjlighet att få sova hur länge jag vill. Ja kanske inte hur länge som helst eftersom jag väntar besök, men någon timme till kunde det ju gärna ha fått bli.

Sonen han ligger fortfarande och sover så gott. Lyckost han som klarar av att göra det, men det är väl ganska typiskt ungdomar. Ett ungdomsfenomen skulle jag vilja påstå att det är, att kunna sova bort halva dagen! Man har ju varit där själv en gång i tiden.

Jag har tänkt mig till gymmet snart, känner att jag behöver ta en rejäl dust med mig själv där. Var alldeles för många dagar sedan jag var dit, har inte direkt varit "prio nummer ett" den sista tiden i mitt liv. 

 

Mitt liv som det ter sig nu är bara bra. Fyllt av glädje och mycket skratt och roliga saker på gång. Som jag skrev i mitt förra inlägg så leker livet just nu och jag leker med och njuter för fullt.

Det är mycket som bubblar upp i mitt huvud som jag skulle vilja skriva om. Tänk vad lite glädje i livet kan locka fram inspirationen, skrivklådan har jag ju alltid haft. Det "sorgliga i kråksången" nu är väl att det inte riktigt finns den där tiden för att skriva, men om jag känner mig rätt så kommer jag tids nog att ta mig den där tiden.

Lever absolut inte i en dröm eller sagovärld som jag är rädd eller behöver vara för att vakna ur. Tro mig mina vänner, jag lever i verkligheten den här gången. Vill verkligen känna att jag lever!

Ha en underbar måndag!



♥ Kram ♥

5 kommentarer

Tina

11 Jul 2011 19:52

Njut & lev :-) Låter toppen !! Ha det bäst ! Kram

Lilla hjärtat

11 Jul 2011 21:51

Härlig njut av livet, Kraaaaaam

AC

12 Jul 2011 00:12

Jag njuter så mycket det bara går =)

Kram "Lilla hjärtat" <3

AC

12 Jul 2011 00:14

Lever och njuter och mår nästan oförskämt bra just nu =)

Ha det bäst du med Tina ;-) Kram <3

Gunsan

14 Jul 2011 19:13

De ska va gött å leva..annars kan de kvetta ;-)

Njut...Kram <3

Kommentera

Publiceras ej