Blev ett uppehåll som jag inte hade räknat med. Jag har varit så fruktanvärt trött den sista tiden, så jag har varken orkat skriva här eller vara ute på Facebook. Började vara riktigt orolig för mig själv och min hälsa, men blev lite lugnare då jag hörde på radion att det tog upp det här med att gemene man tydligen är väldigt trötta just nu. Det förklarades med att den långvariga kylan tar väldigt mycket energi. Så nu vet ni det om ni inte redan visste det.

Nu har jag verkligen kommit mig i säng i något så när vettig tid och sovit minst åtta timmar per natt. Jag måste ju säga att det har gjort underverk. Är betydligt mycket piggare nu, så till den grad att jag vaknade före tuppen i morse och KÄNDE mig väldigt väldigt pigg och alert. Nu kliar det i mina fingrar efter att få skriva av mig.

Två dagar till veckan att jobba sedan är jag ledig i några dagar och det ska bli så underbart skönt. Nu är det bara att hoppas på att vädret också visar sig från sin bästa sida med massor av sol och mycket värme. Ska ju campera ihop med min son några dagar och det ser jag fram emot. Det var ett tag sedan jag fick rå om och ha honom bara för mig själv. Måste ju passa på då pappan är i Thailand (igen!)



Förhoppningsvis kommer det snart mer foton med hopp om vår!
Vackert med snö men börjar vara less på det nu...

Fastän jag har varit så trött har jag i alla fall försökt att få mig en promenad varje dag, kanske inte så långa men en promenad är väl alltid en promenad. Jag har ju varit på jakt att få ett foto av  hackspetten som jag hört knacka på för fullt men som alltid i sista sekund lyckats gömma sig för mig och min kamera. Och nu äntligen fick jag den att fastna, visserligen inte så där jättebra foto men i alla fall sitter den där i trädet nu på mitt foto.

 
Men strax efter att jag tagit fotot upptäckte den mig och fög sin kos...
...nästa gång ska det få vara varmare för att jag ens ska försöka.

Nu blev det helt lötsligt en massa måsten jag började tänka på, måste gå till gymmet som jag inte besökt på en hel massa dagar. Kanske därför jag börjar känna mig lite orolig. Samlat på en massa energi nu när jag sovit så mycket. måste också ...

Näe, när jag tänker efter orkar jag inte tänka på några mer måsten, räcker mer än nog med att jag vet vilka mina måsten är.


Ha en skön lördag!


Kramen till dig ♥ från mig ♥

2 kommentarer

Gunsan

27 Feb 2011 00:43

Så mysigt att du får hem sonen, tror det kommer göra er båda gott. En söt liten hackspett fick du på bild t slut :-) Måsten ska man undvika...man mår inte bra av dom. Prioritera ;-) Kram vännen.

AC

27 Feb 2011 09:49

Vad jag har längtat efter det och ledigheten. Ska verkligen bli skönt. Jag ska laga go mat och vi ska njuta. Sonen har redan bestämt sig för att jag ska laga min goda gryta jag bukade göra förut. Hoppas jag nu kommer ihåg hur jag gjorde den =)

Måsten är bara till för att ställa till det för sig och inget annat L

Kramen till dig <3

Kommentera

Publiceras ej