Kunde inte låta bli att vara in här en snabbis. Hörde på radion i morse att Santana var på Globen i kväll. Fattar inte hur jag kan ha missat det! Skulle gärna ha varit där, men det är ju klart frågan är ju om jag skulle ha orkat mig upp i natt vilket jag måste för att hinna med flyget. 

Tydligen bor man på fel ställe, måste gå hemifrån redan vid strax efter tre i natt!! Så nu ska jag hoppa i säng så att jag hinner få mig någon timmes sömn. 
 
Skönt att tänka på att dottern kommer hit, kanske hon röjer upp här lite. Rivit ut halva lägenheten, ser ut som "kom och hjälp mig" här hemma just nu med en massa kläder och saker utspridda överallt och då menar jag precis överallt.

Ha en trevlig kväll och hoppas resten av veckan och helgen blir bra.

Kram ♥

1 kommentarer

Gunsan

28 Oct 2010 00:48

Herregud... är det nån mening m att du lägger dej?

Tror säkert att din dotter röjer upp efter dej ;-)

Ha nu så jättekul, o skänk mej o dina andra vänner en tanke,där borta. Jag kommer att sakna dej :-(

När kommer du hem? Stor kram ♥

Kommentera

Publiceras ej