Min promenad i dag blev väldigt tidigt, tror att jag var ute redan strax efter klockan fem. Jag hade lite svårt att sova, mycker att fundera över och sedan hade jag dessutom en hel massa räkningar som skulle betalas så fort som möjligt. Bara det är en historia för sig, min lön som för fjärde eller femte gången på två och ett halvtår kom flera dagar senare än själva utbetalningsdagen. Det ger panikkänslor om något.

Blir mycket skrivet om det som händer omkring mig just nu, inte så mycket om mina misstag och fadäser jag varit med om i mitt liv som hela min blogg egentligen var tänkt att användas till. Men det är väl för att det är så svårt att koncentrera sig på något annat, men det kommer, bara vi får allt detta löst på något vis.

Det är ju en så stor del av mitt liv som just nu är i konflikt med mina egna känslor. Förhoppningsvis kommer träffen med min hjärtevän att reda ut en hel del och vi kanske går ut ur krisen mer hel än då vi gick in i den.  Vi får hoppas på det.

Kommentera

Publiceras ej