Kommer nog inte att blogga på ett tag. Blir en så kallad ofrivillig bloggpaus. Vet inte om det handlar om en eller flera dagar. Min otur detta år verkar tydligen aldrig ta slut och det ska verkligen bli så skönt att få säga adjö till det här j... f... året. Och hålla tummarna hårt för att nästa år blir året med DET!

Vad som hänt?

Datorjäveln blev nedlusad eller infekterad av en massa jäkla virus och allt vad de nu kallas, så därför är den helt obrukbar för tillfället. Just nu sitter jag vid en lånad dator och skriver och eftersom jag inte vet hur mycket jag kan använda den så har jag bestämt mig för att ta mig lite ledigt från cybervärlden ett tag.

Ni som brukar prata med mig via Facebook, får lov att vänta, för dit vågar jag inte för tillfället ta mig in eftersom det var där jag blev smittad. Helt aningslöst ( jaa, jag veeet!!! man ska alltid vara väldigt försiktig) öppnade jag ett mail som jag fick av en jag brukar prata med där och tydligen ... för det var då det hände. Vet inget mer just nu. Andra kan gå in på min sida och besöka mig, tydligen ingen fara med det, men inte jag.

Ha det bra tills vi höres igen!

Kram ♥

3 kommentarer

Gunsan

26 Dec 2010 22:56

Ta du en paus fr allt vad datorer heter o bara njut av tiden m din familj o vänner. Hoppas att det löser sej m datorn t du ska hem igen bara :-)

Stor varm kram <3

AC

29 Dec 2010 13:35

Tack ;-)

Kul grej, ska testa den mer då jag sitter vid egen dator.

Kram

Kommentera

Publiceras ej